Hakkımda

Fotoğrafım
04.08.1984 İstanbul doğumlu... ordan burdan benden heryerden... ne bulduysam... iz bıraktığına inandığım cümleleri paylaştım.. hangi iklimde nefes alıyorsan,bi solukta burda al...

10 Eylül 2011 Cumartesi

incir reçeli filminden daha önce bahsetmişmiydim hatırlamıyorum... çok güzel bir film izlemeyen varsa mutlaka izlesin... asıl söyleyeceğim şey filmden ziyade filmde sezai paracıkoğlunun isyan şarkısı var ya işte ben ona gerçekten bayıldım... bende şu an tam da o moddayım... isyan.. yani haşa isyan etmek değilde şarkı tam cuk oturdu... sözlere bayıldım... dinle dinle dinle...
Benim bu derdim
Ne yağan yağmurda
Ne yalancı sonbaharda
Ne bomboş sokaklarda
Kırılmış her yanım
Kaybolur zaman saçlarında
Gözlerim sokaklarda
Sebebi isyan aşkım
İçim yanar, içim kanar da
İsyan!
Geriye bir avuç yalan
Beni bu derde sen attın da,
gittin ya kafam hep duman


velhasıl diyeceğim o ki;
"hayatta hiç bişe tam olmaz değil mi 4/4 olmasına gerek yok zaten4/3lük hayata da razıyım..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder