Hakkımda

Fotoğrafım
04.08.1984 İstanbul doğumlu... ordan burdan benden heryerden... ne bulduysam... iz bıraktığına inandığım cümleleri paylaştım.. hangi iklimde nefes alıyorsan,bi solukta burda al...

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Allah (c.c) Hazreti Musa'ya sordu:

"Ya Musa, benim için ne amel yaptın?"

"Yarabbim! Senin için namaz kıldım, oruç tuttum, zekat verdim, ismini çok zikrettim.."

Allah (c.c.) tekrar sordu:

"Namaz kılmak senin için burhandır, oruç seni cehennemden koruyan kalkandır, zekat mahşer günü herkes sıcaktan yanarken sana gölge yapacaktır, zikirde o gün karanlıkta sana nur olacaktır. Benim için ne yaptın?"
...

Musa Aleyhisselam:

"Yarabbim, Senin için olan amel hangisidir?"

Allah (c.c) buyurdu ki:

"Sevdiğim kulumu benim için sevdin mi? düşmanımı da düşman bildin mi?"

Bunun üzerine Musa Aleyhisselam Allah'ın sevdiği amelin O'nun dostlarını sevmek ve düşmanlarını sevmemek olduğunu anladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder