Hakkımda

Fotoğrafım
04.08.1984 İstanbul doğumlu... ordan burdan benden heryerden... ne bulduysam... iz bıraktığına inandığım cümleleri paylaştım.. hangi iklimde nefes alıyorsan,bi solukta burda al...

23 Mart 2012 Cuma

düşünüyorumda hayat ne çabuk geçiyor... yaş 28 olmuş.ömürden geçen 28 yıl. kimi gün gülmüş kimi gün ağlamışım.ama geçmiş işte hepsi. geçer zaten.geçmez diye bişe yok. şairin dediği gibi içinden zaman geçmeyen yaralar vardır elbette ama onlarda zmanla kabuk bağlar.
sabah olur akşam olur gün geçer.zaman akıp giderken ben ömrümü nereye ve nasıl harcıyorum düşünmekteyim. yani  ömür sermayemde ne biriktirdim şimdiye kadar yada şimdiden sonra ne biriktireceğim... uzun zamandır kitap okumuyorum. he mesleğim gereği sürekli kitaplarla içli dışlıyım ama tadı damağımda kalacak bi kitap okumadım mesela. kendim için ne yaptım_? yada daaha önemlisi BUGÜN ALLAH İÇİN NE YAPTIM ???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder