Hakkımda

Fotoğrafım
04.08.1984 İstanbul doğumlu... ordan burdan benden heryerden... ne bulduysam... iz bıraktığına inandığım cümleleri paylaştım.. hangi iklimde nefes alıyorsan,bi solukta burda al...

7 Haziran 2011 Salı

hiç birşeyin umrumda olmamasını istiyorum. evet evet bunu ben istiyorum. kimseyi takmamak,kimse için üzülmemek,kimseden bişe beklememek istiyorum. kırmaktan kırılmaktan,ümitlenmekten beklemekten yorgunum. yaşım 27 olsada bence tersten söylemeliyim soranlara yaşımı: 72... yaşlandığımı iliklerime kadar hissediyorum.Neden artık eskisi kadar gülemiyorum acaba..komik şeyler bile komik gelmiyor.bazen konuşmak için bile kendimi zorladığım oluyor.hayata bakıyorum öylece.izliyorum.sanki başkasının hayatı yaşanıyor ve ben seyirciyim  o hayatta.içimde taşıdığım mutluluğa dair tüm hisler bulunduğum yerde yerini hüzne bırakıyor yada somurtmaya. istanbulmuş beni ben yapan. insan gurbette ölebilir bence... benim yaşamak istediğim çok şey var.. ne burda olmak istiyorum. ne de buralarda hasret çekmek. insanın halinden insanlar anlar. İNSAN gibi insanlara ihtiyacım var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder